Wednesday, January 27, 2010

TUAN BESAR SUDAH MARAH

Disini aku ingin meluahkan perasaan kecewaku....cewah...mcm ayat2 cinta pulak..hihi...takde lah...baru awal tahun...aku sudah melakukan kesalahan berat....abisla reputasi kerja aku....2009 rekod bersih....tengok2 awal tahun 2010...ada pulak insiden yang tak disengajakan...sadisss betul la...ini gara2 hantar wafer ke customer tak cukup 50 pcs...aku pi hantar 45 pcs je....entah mcm mana aku boleh silap kira....geram betul la....so sekarang ni aku tengah nak menaik tarafkan kerja aku supaya insiden mcm ni tak akan berlaku lagi..... di sebabkan perkara ni...big boss aku tu siap tengok aku buat kerja lagi pagi2 tadi....takpe lah...asal dia puas hati....nak buat mcm mana...benda dah berlaku...yang lepas biarkan berlalu....cuma ambil sebagai pengajaran supaya aku lebih berhati-hati semasa bekerja... T_T

-28 Jan 2010-

No comments:

Post a Comment