Sunday, January 17, 2010

Entahlah..................

Entahlah.......Igtkan nak dapat baby sorang lagi...hehe....dah lewat seminggu....tengok2 hari ni PMS pulak...haha....kalau ikut kalendar Cina Purba tu...bulan Nov & Dec 09 aritu kalau peknen dapat la anak pompuan....ni dah tak jadi...tunggu bulan Mei 2010 pulak ler...Entahlah........


Tadi laki aku call suruh cekkan KWSP dia......hmm...ni yang aku nyampah ngan company MELAYU ni....12 Jan 2010 minggu lepas baru la dia masukkan yang bulan Oct & Nov 2009 last year...bengong ke tak bengong tu....hmm....ni laki aku gaji baru bulan Dec ni tak masuk lagi....geram betul la.....Ni bulan bila lak nak masuk....huhu....sakit jiwa bila pikir....nasib baik MIMOS tak buat kat aku mcm ni....Entahlah...........


Aku dalam proses nak beli rumah....10% dari harga rumah tu aku ngan laki aku dah bayar....ni dok tunggu loan bank lah ni.....pasal KWSP bulan Dec tak carum tu bank lak banyak songeh....kan ke buleh tengok payslip gaji laki aku tu...apa...igt kitaorg tak mampu ke?? geram ni!!sabar.....sabar... bila la nak settle pasal beli umah ni....Ya Allah...aku mohon padaMu.... bantulah Hambamu yang lemah ini....jika ini dugaanMu pada kami....kami redha....

Sabar aje lah....Entahlah.......................

No comments:

Post a Comment