Tuesday, January 19, 2010

rahsia konon................haha

ntah ape2 la....pasal beli umah ni....memula tu jadik rahsia negara...haha....sekali bank nak reference...aku kasi nama abah aku...tak pasai2 family aku tau....pastu bank call laki aku pulak mintak reference...dia pon takpa berfikir panjang..pi kasi nama abah dia pulak...last2 family dia pon tau gak...nyampes...hihi...

aku bukan ape...aku malas nak kecoh2...sebab nanti org kata aku ni nak menunjuk-nunjuk pulak.....nak beli umah pon nak heboh sekampong...huhu....

Niat aku sebenarnya...kalau dah settle semua nanti baru la aku nak bgtau sedara mara aku..pastu jemput diaorg semua dtg kenduri kesyukuran umah baru aku tu nanti...

Sekarang ni pon masih dalam proses....tu yang aku malas nak bising...sebab belum settle2 lagi...

InsyaAllah dengan izin Allah S.W.T semoga Dia memudahkan segala urusan kami ini...ameennn...

No comments:

Post a Comment