Tuesday, December 1, 2009

Sistem paip umah aku

Lokasi : Pangsapuri Enggang BK6F

hari ni dapur aku dah ok katanya....tadi laki aku call ckp maintenance dah dtg baiki....takpe sat lagi balik aku tgk....mintak2 ok la...

penat woo....dari isnin aritu asik dok lap dapur jer...banjir...saluran paip tersumbat....melimpah-limpah la kat dapur tu....tension aku...

laki aku lagi tension...dia dah la penat keja....balik tgk umah mcm tu...huhu...

nak tunggu umah sendiri bkn esok lusa leh dpt...kena la tunggu tup tup akhir tahun depan baru leh masuk....


-02 Dec 2009-1518

1 comment:

  1. huhuhuhu..betulla sue.. paip tu sethn sekali bt masalah.. x bukak cite lg sal lampu lif rusak, siut tul.. tpaksa naik tangga kalo sorg2.. mcm tu pon ada yg jual rmh area situ 70K++.. x berbaloi sungguh..

    ReplyDelete