Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010


Selamat tinggal 2009.....hurmm...mcm2 perkara terjadi dalam tahun 2009 ni...kalu tak caya korang leh baca posting aku yg lepas2....kikiki....ada yg best...ada yg tak best.... esok 1 Januari 2010....cam tak caya je....cepat sungguh masa berlalu...anak aku pon makin membesar...hihi...so...apalagi...kena plan nak tambah anak lagi sorang next year...mana tau dapat baby girl pulak kot...mesti syok....tp aku tak kisah girl or boy janji sihat walafiat...azam aku untuk tahun 2010 ni untuk menjadi ibu dan isteri yg terbaik...dan menjadi pekerja yg rajin untuk company aku bekerja....tempat aku cari rezeki beb...hehe...aku juga mendoakan kami sekeluarga dimurahkan lagi rezeki untuk tahun akan datang ni...Selamat Tahun Baru untuk semua!!

-31 Dec 2009-

No comments:

Post a Comment