Monday, December 7, 2009

Hikayat 1001 Malam Mimos Gala Dinner


Dinner tahun ni biasa2 je...kat sime darby convention centre bukit kiara....tak best pon...makanan pon tak memenuhi citarasa aku...kedai mamak kat umah aku masak lagi sedap...huh...tema dia ok gak la...hikayat 1001 malam...tapi aku takde la pakai baju mcm arab....last minute beli dress je.. Pasal dress ni...sebenarnya khamis sebelum dinner tu aku pi beli kat butik First Lady....aku berkenan kaler putih bunga pink...masa nak bayar akak kedai tu perasan baju aku tu printing dia rosak...so tukar la..aku tgk mcm ok aku pon bayar.... Nak dijadikan cerita jumaat tghr tu aku balik...kawan aku sally pon balik tumpang umah aku sekejap sebelum dia pi umah afad....dok borak2 ngan sally sampai kul 4...dia pon gerak pi umah afad....aku pon memulakan persiapanku utk pegi dinner mlm tu...pi la iron dress yg aku beli tu....masa nak iron baru perasan baju tu pon printing dia rosak...aku pon apalagi kelam kabut la pi cari resit baju tu...nak pi tukar la...aku pon pi la kedai tu semula...time tu dah 4.30 petang....pecut keta mmg laju tak hingat....kalu boleh terbang rasa nak terbang je....sampai kedai tu aku pon terus jumpa akak kedai tu.....nasib baik akak kedai tu ok...cari la baju pattern tu yg lain pulak.....sekali semua baju jenis tu printing dia rosak...last2 aku pilih baju kaler hitam pulak...sebab dah lambat kan.....akak kedai tu siap tolong iron baju aku sekali...tepat pukul 5 ptg aku pon sampai umah....terus bersiap dan tumpang afad pi Mimos...aku tumpang kete boss aku...akashah..pi dinner sana... itu la penangan semata-mata untuk ke Annual Dinner yang hampes....huhu....kat bawah ni ada sikit gambo kenangan dari Annual Dinner ni..






No comments:

Post a Comment