Tuesday, May 4, 2010

LEMBAB!!

Tadi my lawyer ckp kat aku...yg surat pemaju dah keluar...so aku ngan fikri nak gi amik la...tp kena apply cuti dulu...lagipon fikri kan baru keje tmpt baru...sebulan lebih aku tunggu....baru la dpt...tu pon hal lain belum settle lagi....lawyer si penjual rumah tu...memang tersangat la lembab buat keja....di pihak aku semua dah selesai...bank pon dah nak buat payment kat owner rumah tu then nak proses tukar nama kepada nama aku ngan fikri...tp tu la...pihak kitaorg belum terima apa2 dokumen lagi dari pihak owner...geram betul...memang geram tahap gaban....duit nak cepat...tp si penjual tu bila nak pindahkan hak milik rumah punya la slow!! eeee!! aku geram nih!! nyampah pon ada....tu la...penjual keling...lawyer dia pon keling!! mmg ckp tak serupa bikin....sbb tu la ada pepatah bila ckp tak betul " engkau ni ckp mcm keling!!"...kan ...kan..tul tak ckp aku...huhu...sabar ajer lah...hmm....

No comments:

Post a Comment