Thursday, May 27, 2010

Check up kali ke 4

Hari ni aku gi check up utk kali ke 4 pregnant ni.... kandungan aku dah 4 bulan lebih... tekanan darah rendah sikit tp still ok la... air kencing kotor...huhu...kena minum air masak byk2....x sedap!

Kemudian doctor scan perut aku... masa scan tu...anak aku aktif bermain kat dalam tu...hihi... tangan nmpk mcm tepis2 je bila doctor tekan perut aku... rupanya dia marah sebab kaco dia nak isap jari....hihi...cumel je nmpk dia tgh isap jari...tp dah kuar nnt jgn harap la ummi nak kasi isap jari dah..haha... kaki tangan x duduk diam...bergerak kesana kesini...tp dia lain..x mcm abg dia...dia suka tido terlentang...x suka mengiring....mcm abg dia dulu mengiring...hihi...mcm2 ragam anak2 ni...

Pastu doctor scan nak tgk jantina dia... kaki dia suka kepit sikit...pastu elok dia bukak sikit...doctor scan celah kelengkang dia...x nmpk ape...rata je...ada la timbul isi sikit...tp kalu ikut doctor nampak mcm baby girl....hihi...mudah-mudahan... next month doctor scan lagi utk confirmkan semula jantina dia... ^_^

Ummi x kisah baby girl or boy...yg penting sihat dan jadi anak yg baik...aminnnn

sekian...

27 May 2010

No comments:

Post a Comment