Thursday, February 18, 2010

facebook

Semua orang tahu...semua orang kenal...FACEBOOK...dengan terjumpanya laman sesawang yang satu ni....ramai kawan-kawan lama aku...bertemu semula....tak sangka...ada yang berpisah sejak sekolah rendah...sekarang jumpa semula...dah jadi bujang dan dara, dah jadi ayah dan ibu....mcm aku jgk la...hehe... tak sangka kan...terima kasih kepada 'facebook' atau bahasa melayu nye 'Muka Buku' hehehe.. Melalui facebook jgk la...aku dapat mengembangkan bisnes online ku...maklumlah...dari kecik sampai sekarang aku ni mmg minat berniaga....ape je yg aku rasa boleh jual...boleh untung...aku buat...asalkan rezeki halal...tu yg penting.

Asal takde keje je aku layan facebook...aku tak suka main game...bukan peberet aku la..hihi..jgn mare ha... aku suka tengok gambar2 kawan2 aku, sepupu sepapat....update terbaru ke...facebook ni kira mcm diary la jgk...kita leh tau ape kawan kita buat...hihi..facebook ni jgk..mcm 'sharing & caring' la..huhu...

Ok lah..aku nak sambung layan facebook ku semula....

Bye..

~18 Feb 2010~

No comments:

Post a Comment