Tuesday, June 29, 2010

Check up for 5 month pregnancy

Tadi aku pi check up kandungan aku...dah masuk 22 minggu...maknanya dah 5 bulan lebih la...anak dalam kandungan sihat alhamdulillah....aku pon sihat jugak...

Scan
Masa doctor scan, anak aku tengah hisap jari dia...hehe...geram je aku tengok...tak sabar nak tunggu dia keluar...doctor scan kepala dia, tulang belakang dia, dan kedudukan dia dalam kandungan aku...semua ok alhamdulillah...scan tang jantina dia...doctor mengesahkan mmg nampak "bunga" la...hehe...last month scan tak berapa jelas....

Berat
Dah masuk 5 bulan lebih ni berat aku sekarang 49kg...berat asal 45kg..naik 4kg je...ok la kot kan...masa mengandungkan anak 1st dulu berat aku naik mcm ni la jgk...sikit2 je...ok la kan...

Check up lagi sekali pada 29 July 2010 pulak....tp minggu ni insyaAllah nak pi Pusat Rawatan Islam Az-Zahrah kat bangi...nak booking untuk bersalin...

ok lah..abis da citer....bye...

No comments:

Post a Comment