Wednesday, November 18, 2009

Kehidupan ku sekarang

Nama aku Suriani Ilias. Aku ni sorang isteri & ibu..wat masa ni ada sorang anak nama dia Fayadh. Nama suami tersayang Fikri Pakhru Razi. Aku gelarkan diri pada anakku ummi.Gelaran suami ku pulak ayah. Aku hepi sgt ngan life aku skrg ni.... syukur alhamdulillah dapat suami yg aku rasa dialah suami dan ayah terbaik kat dunia ni..hehe..penyabar,romantik,penyayang...lebih2 lak puji...kembang idong dia kang...ahaks.. Igt lagi masa mula2 kenal ngan dia....masa tu tgk org main futsal...tmpt keje la wat ni.. tahun 2006 bulan 8. Aku ngan member2 pompuan ni saje nak nyibuk jer...tgk org main futsal... sebenarnya time tu mmg aku ada minat sikit la ngan laki aku ni...haha...ops...bocor lak rahsia... nak dijadikan cerita time tu perlawanan ada rehat 5 minit... tiba2 dia dtg kat aku...debar gak la time tu.... tp aku control cun.. dia tanya aku umah oren ke..sbb time tu aku pakai baju kaler oren...haha...sebenarnya aku ni umah hijo..tp sajer gi sokong umah oren...haha..aku iyerkan jek...pastu dia tya nama aku...aku jawab je lah.. time tu aku xde la tya soklan byk2 kat dia...dia je lah dok interview aku...ceh...perasan dah la ni...ekeke.. Dari peristiwa aritu...kitaorg mula la jadik kawan...time tu kawan2 je...x bercinto pon.. tu pon dia la call aku dulu... ni yg lawak nak citer ni...hehe...kelakor jek.. Masa tu kul 9 mlm...tiba2 ada org call aku... tgk no mmg x kenal..tp jawab je lah... Helo..sapa ni...dia jawab..man... pastu aku ni mati2 la igtkan azman kawan tmpt keje lama aku...aku pon bkn main ramah la dok borak ngan si 'man' ni... pastu lama2 aku pelik sbb lain mcm jek cara sembang...tak mcm azman pon...aku pon tya la dia lagi sekali...ni azman ke sapa ni.. pastu dia gelak...dia ckp dia yg interview aku kat futsal tu...haha...malu giler time tu... ye lah...borak dlm fon mcm dah lama kenal...tup2 aku tertipu....hehe.... Aku pon mula la berkawan ngan dia...biasa2 je lah... diringkaskan cerita... 17/9/2006 dia ajak aku couple...hehe...dah hati ni mmg la dok minat kat dia...aku pon terus la terima dia...kang kalu tak...melepas la aku...hihi... Aku kawan ngan dia x lama....1/1/2007 time tu raya haji....kami bertunang....majlis kat umah tok kat kg aku....nun jauh di kedah... tanggal 25/03/2007 aku pon sah menjadi isteri dia.... alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment